Ny blogg, nya tag!

Jag har tidigare bloggat i flera år men under min graviditet och sen som nybliven mamma försvann lusten till att skriva helt. Jag älskar att skriva men måste vara på rätt humör. Jag är inte den som publicerar ett inlägg bara för publiceringens skull utan vill gärna att inläggen ska kännas läsvärda.

Jag valde mellan att fortsätta på min gamla blogg eller att börja om på nytt, och valet föll på att börja om. Istället för fester och kompisresor som tidigare kommer det mestadels handla om livet som hemmaförälder och allt omkring det.

Hoppas ni finner innehållet intressant och läsvärt, även om jag i första hand har bloggen som en dagbok för min egen skull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0