En gång till ska jag ha ett torp

Det ska vara ett sött litet torp med röda väggar och vita knutar. Det ska vara en så där lagomt stor trädgård som ska rymma ett potatisland, ett jordgubbsland och en syrénberså. Det viktigaste är nog syrénbersån faktiskt. Där ska jag och M sitta soliga sommardagar och dricka min hemmakokta flädersaft, äta mina hemmabakta kakor och lyssna på fåglar och humlor. Utanför leker lilla A och hans syskon (som inte ens är planerade på riktigt ännu), och det känns som att sommaren är oändlig.

(Bilder från hyrastuga.se och gårdochtorp.se)



Kommentarer
shundori

va med och tävla om att bli veckans blogg!:D

2013-06-22 @ 22:26:39
URL: http://shundori.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0